La data de 23 septembrie curent, Centrul mobil de consultanță a fost instalat la intrarea în sediul Î.C.S „Premier Energy” S.R.L., care este cel mai mare furnizor de energie electrică din Republica Moldova și deservește peste 900 de mii de consumatori în centrul și sudul țării.
Pe parcursul zilei de astăzi, consumatorii au primit consultanță de la specialiștii Agenției Naționale pentru Reglementare în Energetică și reprezentanții Centrului Național Anticorupție. Cele mai multe obiecții din partea consumatorilor s-au referit la facturare, deconectare și calitatea serviciilor prestate.
Concomitent, angajații Î.C.S „Premier Energy” S.R.L. au participat la un seminar privind standardele de integritate și anticorupție în sectorul privat. Cei prezenți au fost informați despre prevederile legale ale infracțiunilor de corupţie şi despre obligativitatea denunțării comportamentelor corupţionale şi a faptelor de corupţie.
Evenimentul face parte din acțiunile prevăzute de Campania de informare a consumatorilor prin promovarea standardelor de integritate și anticorupție în sectoarele reglementate de ANRE, lansată de Agenția Națională pentru Reglementare în Energetică în parteneriat cu Centrul Național Anticorupție.
Următoarea activitate de acest gen se va desfășura luni, 28 septembrie curent, în orașul Bălți. Astfel, consumatorii care vor să beneficieze de consultantă calificată din partea reprezentanților ambelor instituții sunt așteptați la intrarea în sediul S.A. CET-Nord.